Her kan du se et overblik over alle nyheder

Vælg dato fra-til
Found 21 result(s). Currently showing 1 - 21

Byd velkommen til Baryl

Vores nye café Baryl åbner op alle ugens dage kl. 9-15. Der bydes på lækker, farverig og sund morgenmad og brunch med fokus på gode råvarer og mad lavet fra bunden.

Nu åbner vores nærgenbrugsstation!

Vær med til at fejre åbningen af vores alle sammens nye nærgenbrugsstation på Charlotte Ammundsens Plads!
Oplev tv-vært og klimafortaler Anna Lin, mød partnerne bag projektet og gå på opdagelse i nærgenbrugsstationens mange aktiviteter og tilbud

Vær med til at forme dit kulturhus

Kom til borgermøde om en mulig renovering og modernisering af Kulturhus Indre By tirsdag den 9. maj kl. 17:00 - 19:00 i Plantekassen i Kulturhuset Indre By.

Vær med til at sy genbrugskostumer

Kan du li’ at sy, og kan du håndtere en symaskine, så kom og vær med, når vi skal hjælpe Børnehuset Nansensgade med at reparere og forny børnehavens udklædningsgarderobe.

Petanquebanen forbliver, som den er

I forbindelse med den nye nærgenbrugsstation i det nye er, har flere borgere henvendt sig i bekymring for, om petanquebanen risikerer at forsvinde. Det gør den ikke!

Ny nærgenbrugsstation på vej

I Kulturhuset Indre By venter vi i spænding på, at kalenderen slår 2023, så vi kan fokusere meget mere på tekstil, bytte, reparation og genbrug